oerdegelijk dit keer. - Reisverslag uit Praag, Tsjechische Republiek van Sharon Lubbers - WaarBenJij.nu oerdegelijk dit keer. - Reisverslag uit Praag, Tsjechische Republiek van Sharon Lubbers - WaarBenJij.nu

oerdegelijk dit keer.

Door: sharonlubbers

Blijf op de hoogte en volg Sharon

31 Oktober 2011 | Tsjechische Republiek, Praag

Geachte mailinglist en andere lezers,

Bij deze mijn excuses voor de ietwat belachelijke posts die ik continu weer blijk te schrijven. ik kan er niks aan doen, het gaat vanzelf. sorry. bij deze een serieuze blog met een normale omschrijving van mijn mid term break en niet slechts één enkel metro avontuurtje waarvan ik er o zo veel beleef in het prachtige praag. (jaja, ik ben zelfs in staat tot bewuste alliteratie)
mijn vakantie begon al met een road trip (da's engels voor weg reis) naar cesky krumlov. een heel mooi middeleeuws dorpje met een prachtig kasteel, bewaakt door 4 echte beren. Een beetje jammer was het, dat er in het museum geen rondleiding door een gids werd gegeven. Vandaar dat ik die verantwoordelijkheid op me heb genomen en Steven en Liam nu alles weten over het kasteel van meneer Schwarzenberg. (en meer) Tevens heb ik het gepresteerd om 2 essays af te maken en bovendien een presentatie vorm te geven. ook heb ik geleerd voor een psychoanalysis and art tentamen dat ik ongetwijfeld boven gemiddeld heb afgerond. Natuurlijk heb ik ook gewerkt aan mijn sociale leven, vandaar dat Naomi en Tobias mij verheugden met een vermakelijk bezoek, leidend tot het doen van elkaars haar en nagels, en een nieuwe zelfbedachte high -five (links-rechts-dubbel-dubbel-schuin-schuin). Uiteraard hebben we ook culturele bezichtigingen gedaan, denk hierbij aan de lovebridge, shoppen, pizza eten en de macdonalds uitproberen. Helaas moest ik Naomi en Tobias ook weer uitzwaaien, aangezien ze mijn aanbod om te blijven niet konden aannemen in verband met belangrijke verplichtingen in Nederland. In het weekend heb ik mezelf mogen verrijken met een cultureel hoogstandje, een bezoek aan karlstejn, een kasteel dat een dekmantel is voor zweinstein hogeschool voor hekserij en hocus pocus. Bij dit kasteel kreeg je wel een gids bij je kaartje, dus ik hoefde me dit keer niet op te offeren. Dit alles hebben we afgesloten met een drankje in het ongetwijfeld altijd gezellige lucerna. Beste mailinglist, en andere lezers, ik hoop van harte dat ik dit keer een blog heb geschreven waarvan de tranen niet in uw ogen springen, en indien dit wel het geval is dan raad ik u ten sterkste aan om een tissue tevoorschijn te halen. (halloooo? mascara!)

Hoogachtend en met allervriendelijkste groet,

Sharon. of sjûrn. of Shazzer. of Shaz.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Tsjechische Republiek, Praag

Sharon

Actief sinds 04 Aug. 2011
Verslag gelezen: 276
Totaal aantal bezoekers 35942

Voorgaande reizen:

13 Mei 2015 - 01 Mei 2016

Life in BP

01 Februari 2013 - 31 Juli 2013

Stage in Boedapest!

06 Juli 2012 - 16 Juli 2012

World Youth Leaders Forum 2012, Hong Kong

20 Augustus 2011 - 20 December 2011

Praag

Landen bezocht: