Szia! - Reisverslag uit Boedapest, Hongarije van Sharon Lubbers - WaarBenJij.nu Szia! - Reisverslag uit Boedapest, Hongarije van Sharon Lubbers - WaarBenJij.nu

Szia!

Blijf op de hoogte en volg Sharon

06 Februari 2013 | Hongarije, Boedapest

Dag Iedereeeen!

Na een lang en druk blok vol met minor en scriptie gedoe (waarvan ik nog altijd geen cijfers heb.. arghhhh), is het dan nu eindelijk tijd om mijn opgedane kennis in de praktijk te brengen. Vanaf nu, ben ik niet alleen maar "student", nee beste mensen, vanaf nu ben ik "project assistant intern". Ik heb mijn eigen handtekening voor onder emails, mag continu online zijn op facebook, skype, en wat eigenlijk niet, en ik mag tijdens de events eten, praten en drinken.

Hoewel dit lichtelijk chill klinkt, zal ik jullie bij deze uit de droom helpen en de illusie de-romantiseren. Mijn stage is hard werken. Het is leuk werk, en de collega's zijn supergezellig, maar het is, zoals iedereen hier zegt: very busy. Eigenlijk is dat wel goed voor mij, de meeste mensen die mij al wat beter kennen weten dat ik nog wel eens een piepklein beetje streberig kan doen en ik mag me hier he-le-maal uitleven. He-le-maal! Het is zelfs zo, dat als ik een cool idee heb voor een event, ik dit kan voorleggen aan de grote baas, en wanneer hij het goedkeurt, mag ik het zelf allemaal in werking gaan stellen. Natuurlijk wil ik ook graag een project-kindje, dus mocht je iets horen vanuit het zuid-oosten, dan zijn dit mijn krakende hersenen.

Op mijn eerste dag ben ik er eindelijk achter gekomen wat het spreekwoordelijke "in het diepe gooien" betekent. Dit betekent namelijk, dat je op je eerste dag je PC opstart (na een heel gedoe om het wachtwoord), vervolgens gelijk aan de slag moet, maar je werk niet kan afmaken, want: belangrijk event. bamkedengboem. Dusss... daar sta je dan met je goede gedrag in een pak, de ene na de andere directeur te ontmoeten, en op een bepaald moment zelfs gebakjes te eten met de ambassadeur van Slovenië (leuke vrouw, overigens). Godzijdank heb ik geen rare dingen gezegd of gedaan en hoewel het mocht, ben ik van de wijn afgebleven. Ik heb zelfs al een eerste visitekaartje gescoord en ik moet zeggen, die collectie groeit nu gewoon dagelijks (dus houdertjes voor deze olijke dingen zijn welkom). Op dit moment werken we wederom aan verschillende projecten, maar gelukkig voor nu gewoon op kantoor, zodat ik een beetje kan wennen aan al de werkzaamheden.

Verder zijn jullie ongetwijfeld geïnteresseerd in mijn appartement, dat nog wat reparaties nodig heeft, maar dan is het goed leven, nu ook al trouwens. Ik heb twee hele leuke apartementsgenootjes, een Italiaanse en een Duitse, en het werk ligt op loopafstand. Starbucks ook, trouwens.
Verder is het hier nu nog net zo koud en nat als bij jullie, maar zijn de gebouwen gewoon mooier! =)

Dit weekend wordt het voor mij een feestje met mijn collega, shoppen bij de IKEA en Vodafone (+36 lieve mensen, +36), en op zondag samen eten en koken met Sarah en Martina, mijn huisgenootjes.

Jaja, nog even en het volwassen leven gaat eindelijk ook voor mij starten, maar voor nu aan de stage en door met het goede leven!!

búcsú!!!!

  • 07 Februari 2013 - 07:11

    Manon Roos:

    Haa sharon !!

    Wat maak jij leuke verhalen zeg !
    Word er helemaal nieuwschierig van.
    Het lijkt me heel mooi daar
    Hoop dat je een leuke tijd tegemoet gaat
    En ik ga je mooie verhaaltjes zeker volgen

    Xxx manon

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sharon

Actief sinds 04 Aug. 2011
Verslag gelezen: 363
Totaal aantal bezoekers 35950

Voorgaande reizen:

13 Mei 2015 - 01 Mei 2016

Life in BP

01 Februari 2013 - 31 Juli 2013

Stage in Boedapest!

06 Juli 2012 - 16 Juli 2012

World Youth Leaders Forum 2012, Hong Kong

20 Augustus 2011 - 20 December 2011

Praag

Landen bezocht: