Nog 16 nachtjes slapen... - Reisverslag uit Posterholt, Nederland van Sharon Lubbers - WaarBenJij.nu Nog 16 nachtjes slapen... - Reisverslag uit Posterholt, Nederland van Sharon Lubbers - WaarBenJij.nu

Nog 16 nachtjes slapen...

Door: sharonlubbers

Blijf op de hoogte en volg Sharon

04 Augustus 2011 | Nederland, Posterholt

Hallo allemaal!

Op verzoek van velen hier dan eindelijk mijn waarbenjij pagina. Voor de onwetendenn: ik vertrek over exact zestien dagen naar Praag, om daar de komende 4 maanden te studeren aan een Amerikaanse school. Alles is geregeld, ik heb mijn vakken gekozen, een rooster, een kamer in een bed & breakfast en kan op twee manieren gedag zeggen in het tsjechisch. Het enige dat ik nog moet doen is mijn koffer in pakken en een poging doen tot beter tsjechisch spreken.. Mezelf kennende, spreek ik nog eerder vrijwel vloeiend tsjechisch dan dat ik een koffer inpak zónder iets te vergeten, dus ik ben benieuwd hoe dat afloopt. (al ben ik voorbereid met een internet-inpaklijst) Tips over dingen die ik absoluut nodig heb in Praag zijn ontzettend welkom!

• 04 Augustus 2011 - 20:21

Linda Van Rijn:

Wat leuk! Ik dacht alleen dat je daar al.zat. Veel suc6 in ieder geval enne veel plezier
    A

• 05 Augustus 2011 - 08:14

Sharon:

Dankjewel Linda! Nee ik zit er nog niet, maar de tijd gaat écht hard nu hoor!

• 07 Augustus 2011 - 06:55

Carmela:

Hoi!!!!!!!! leuk zo'n blog pagina....kan ik altijd zien wat je aan het uitspoken bent....hahaa dus het is een bed& breakfast geworden???

Ik zal met veel plezier elke keer je blog lezen...dus stuur me bericht wanneer je weer en nieuwe schrijft....dikke kus....en ik heb jammer genoeg geen tips voor je....weet alleen dat het daar mooi is...veel plezier.....alweer kus