South Park, Diplomatiek en wederom die Tv-toren - Reisverslag uit Praag, Tsjechische Republiek van Sharon Lubbers - WaarBenJij.nu South Park, Diplomatiek en wederom die Tv-toren - Reisverslag uit Praag, Tsjechische Republiek van Sharon Lubbers - WaarBenJij.nu

South Park, Diplomatiek en wederom die Tv-toren

Door: sharonlubbers

Blijf op de hoogte en volg Sharon

12 Oktober 2011 | Tsjechische Republiek, Praag

For some reason, every time i see the four of you sitting next to each other, it reminds me of south park. Dat meldde de international-relations docent ons vanmorgen. Zijn meest brillante studenten in de klas, south park. Laten we het er maar op houden dat hij het goed bedoelde. ik moet zeggen dat de stijl van de Amerikaanse docenten me wel bevalt. hier en daar zijn ze redelijk verliefd op zichzelf óf Amerika, maar ze hebben allemaal passie voor hun vak, iets waar menig Nederlands docent alleen maar van kan dromen. Zo hebben we ook een docente diplomacy. geweldige vrouw is dat. Ze heeft ons al eens kennis laten maken met een voormalig ambassadeur, en gisteren had ze wederom iets leuks voor ons in petto. We mochten Forum2000 bezoeken. Een internationaal congres met de bedoeling om democratie in de wereld te promoten. En ik moet zeggen, er komen een hoop hotemetoten op af. Zo zijn Bill Clinton en de Dalai Lama al eens langs geweest, en zat ik gisteren naast een Oekraïnse ambassadeur. Bij deze vergeef ik de Tshech die mijn naam op mijn badge verkeerd gespeld had, waardoor ik gisteren omgedoopt was tot 'Saron Lubbees'. Om deze diplomatieke ervaring te compenseren, ga ik morgen naar een heel fijn feestje, dat boven in de TV-toren plaats gaat vinden. (iedereen die dat kan verslaan, try me!) Ik ben benieuwd hoe dat gaat worden! Nou, dat was het weer voor vandaag. (ik verwijs hiervoor wederom naar blöf: want er is zoveel te doen!)

• 12 Oktober 2011 - 21:45

Britt:

Have fun tomorrow!!!1 :D
    Ben echt benieuwd wanneer ik toestemming krijg om naar Praag te komen:P...... x