"Chairman sounds like German" - Reisverslag uit Posterholt, Nederland van Sharon Lubbers - WaarBenJij.nu "Chairman sounds like German" - Reisverslag uit Posterholt, Nederland van Sharon Lubbers - WaarBenJij.nu

"Chairman sounds like German"

Door: sharonlubbers

Blijf op de hoogte en volg Sharon

17 Juli 2012 | Nederland, Posterholt

Vandaag was het alweer de laatste dag van het forum, tijd voor nog een paar sociale, dan culturele presentaties, en dan eindelijk ook postertijd! Na een hele tijd passief luisteren (ook interessant hoor), was het ook fijn om je eigen verhaal te vertellen. Erg grappig was het wel toen onze gastspreker van de dag werd voorgesteld, die chairman was van "iets", dit werd uitgesproken als german. (Dit leek mij vrij onwaarschijnlijk,gezien naam en eigenlijke afkomst van de persoon in kwestie)We sloten de dag af met een "farewell dinner", dat plaatsvond in het zeer nette en mooie gebouw van de Jockey Club.Tijdens het diner, deden een aantal deelnemers culturele optredens, en als enige nederlandse in het oranje werd ik lichtelijk gedwongen om mee te doen aan de traditionele kleding-wedstrijd. Met een jurkje dat allesbehalve traditioneel is. Sneu genoeg, heb ik ondanks te trouwe steun en heftige fraude van mijn landgenoten niet gewonnen. Het scheelt dat het eten wel lekker was. Na het eten ben ik echt veel te vaak op de foto gegaan met iedereen en de rest, waardoor ik in de taxi terug nog steeds vlekjes zag. Gelukkig kon ik heerlijk neerploffen op een boxspring! Overigens is het kamergenoot mysterie ook oppgelost: ze heet Nicole en ze vind mijn haar mooi hihi. Daarom heb ik maar mijn spray achtergelaten, waarvoor ze ontzettend dankbaar was!

• 04 Oktober 2012 - 14:39

Beste Sharon,

Ik probeer foto's over het World Forum te vinden, maar dat lukt niet. Please help.

Robin Sterk