Ocean Park en de Sip SIp bar - Reisverslag uit Posterholt, Nederland van Sharon Lubbers - WaarBenJij.nu Ocean Park en de Sip SIp bar - Reisverslag uit Posterholt, Nederland van Sharon Lubbers - WaarBenJij.nu

Ocean Park en de Sip SIp bar

Door: sharonlubbers

Blijf op de hoogte en volg Sharon

17 Juli 2012 | Nederland, Posterholt

We zijn naar Ocean Park geweest, jippieeee! Ocean Park is een supergroot park dat probeert mensen bewust te maken van het milieu en het effect dat wij, de mens, er op hebben. Je maakt er kennis met verschillende dieren, er zijn attracties en er is veel animatie. Oftewel: we hebben aquaria gezien (met zeedraakjes!), reuzepanda's, rode panda's (hebbeeen), aapjes, vogels, vlinders, regenwoud, pinguins, poolvossen maar ook een stukje oud Hong Kong. Ondanks de drukkende warmte was het erg interessant en vooral erg leuk en mooi. Ook de prijzen vielen voor een pretpark erg mee. Een flesje jus d'orange kostte zo'n 2,50. 's Avonds hebben we heerlijke steak gegeten en we sloten af met een drankje in de sip sip bar van het hotel. Hier zat een stel dat maar weer duidelijk maakte hoe anders een cultuur kan zijn. Het was me al eerder opgevallen hoe mannen hun vrouw/vriendin rondleiden over straat, door ze bij de arm of bij de schouders vast te pakken. Deze man spuugde op zijn vrouw, en zij reageerde daar zó normaal op, dat het mij ontzettend stoorde. Ik begrijp nog steeds niet waarom hij er niet uit is gezet en waarom zij nog bij hem is..