De laatste loodjes - Reisverslag uit Posterholt, Nederland van Sharon Lubbers - WaarBenJij.nu De laatste loodjes - Reisverslag uit Posterholt, Nederland van Sharon Lubbers - WaarBenJij.nu

De laatste loodjes

Door: sharonlubbers

Blijf op de hoogte en volg Sharon

17 Juli 2012 | Nederland, Posterholt

zoals ze wel eens zeggen, wegen de laatste loodjes het zwaarst.Wij namen dit letterlijk en zijn op de laatste dag gaan shoppen. De Mong Kok market was hier uiterst geschikt voor, maar we hebben onderweg ook al twee unieke jurkjes gescoord in een schattig winkeltje, waar de mevrouw mij "very tall" vond en ik moest kijken bij de grootste maten. We hebben lekker rustig aan gedaan en zijn bij het zwembad gaan nagenieten. Daarna hebben we ingepakt en ons ingechekt, want de 16e is het tijd om te vertrekken! Onze terugreis liep zeer voorspoedig, maar was wel erg vermoeiend. Na een lange reis van meer dan 24 uur, konden we eindelijk thuis in bed vallen om heerlijk te slapen! Hong Kong was een super interessante ervaring en ik kan het WYLF alleen maar aanraden!

ps. Sorry voor de mensen die een notificatie op mail krijgen. In het vervolg post ik gewoon weer één blog per keer hoor!

• 12 Oktober 2012 - 12:51

M-F Tilmans-Puppini: