voetbal en de eiffeltoren - Reisverslag uit Praag, Tsjechische Republiek van Sharon Lubbers - WaarBenJij.nu voetbal en de eiffeltoren - Reisverslag uit Praag, Tsjechische Republiek van Sharon Lubbers - WaarBenJij.nu

voetbal en de eiffeltoren

Door: sharonlubbers

Blijf op de hoogte en volg Sharon

04 September 2011 | Tsjechische Republiek, Praag

En daar zijn we weer! Als ik mijn facebookpagina moet geloven ben ik een van de meest luie bloggers die zich momenteel in het buitenland bevind, maar blof had gewoon gelijk "want er is zoveel te doeeeen!". intussen heb ik mijn eerste schooldag al achter de rug, en ben ik nu aan het genieten van de laatste dag van mijn vierdaagse weekend. vier dagen weekend, drie dagen school, eindelijk balans! (= ik heb pas één les gehad, international relations, erg leuk, al doet die docent me ontzettend denken aan een lerares op hszuyd met zijn continuë gewaarschuw betreffende plagiarism. ik denk dat het beter is als ik gewoon mijn complete paper ga citeren.. ook heb ik mijn eerste voetbalwedstrijd in praag al bekeken. Want als fervent holland-supporter moest ik natuuurlijk zien hoe san marino in de pan gehakt werd. Dus daar zaten we, nederland- san marino te kijken, wat een heerlijke wedstrijd. De grap was dat ik de enige in heel praag was met een oranje hollandshirtje, in het gezelschap van een Duitse (die van Oostenrijk wonnen), twee Engelse jongens (die van Bulgarije wonnen) en nog een Nederlander (die dus ook van san marino won). De Irish pub waar we ons in bevonden deed het internationale ervan af spatten. Gister zijn we naar een vrije replica van de eiffeltoren gelopen, een hele mooie route die me wederom deed beseffen dat ik de juiste keuze heb gemaakt. We hebben deze eiffeltoren ook beklommen, 299 treden (de laatste deed ik daarom dubbel, had ik er 300!). Wat een uitzicht, en wat is praag eigenlijk groot! Dat hebben we afgesloten met een barbecue die we uiteraard verdienden na een dag lang rondwandelen op een of andere berg waarbij we vertoefden in onder andere een rozentuin, gewone tuin, eiffeltoren en de kastelenbuurt. Vandaag ga ik toch maar eens beginnen aan het leeswerk dat ik heb opgekregen, want als ik niet voorbereid naar de les kom, ben ik waarschijnlijk praktisch de sjaak!

  • 05 September 2011 - 08:33

    Steven:

    Geloof me, ik ben een nog luiere blogger. Ik ben nog niet verder gekomen dan het aanmaken van een waarbenjij.nu blog ;)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Tsjechische Republiek, Praag

Sharon

Actief sinds 04 Aug. 2011
Verslag gelezen: 363
Totaal aantal bezoekers 35934

Voorgaande reizen:

13 Mei 2015 - 01 Mei 2016

Life in BP

01 Februari 2013 - 31 Juli 2013

Stage in Boedapest!

06 Juli 2012 - 16 Juli 2012

World Youth Leaders Forum 2012, Hong Kong

20 Augustus 2011 - 20 December 2011

Praag

Landen bezocht: