HK - Reisverslag uit Posterholt, Nederland van Sharon Lubbers - WaarBenJij.nu HK - Reisverslag uit Posterholt, Nederland van Sharon Lubbers - WaarBenJij.nu

HK

Door: sharonlubbers

Blijf op de hoogte en volg Sharon

17 Mei 2012 | Nederland, Posterholt

Ja hoor, het is weer zo ver; ik heb me iets in mijn hoofd gehaald in oktober, en in juli gaat het dan eindelijk gebeuren: ik ben geaccepteerd als deelnemer aan het world youth leaders forum 2012. in Hong Kong.

Al sinds oktober ben ik bezig met het schrijven van motivatiebrieven, voorstellen over mijn presentatie en het maken van mijn poster. Het thema is "towards a world without poverty and inequality", en ik ga een presentatie houden onder het subthema: social. Hierbij zal ik het hebben over de invloed van de media op sociale ongelijkheid. Klinkt als een hele mond vol, en dat is het ook. toch vind ik het wel interessant om hier dingen over te lezen, die me later ook daadwerkelijk opvallen op bijvoorbeeld televisie.

Het forum zelf zal slechts drie dagen duren, de andere dagen zal ik mezelf vermaken met onder andere mijn jetlag en de grootste buddha ter wereld. Aangezien mijn vader ook meegaat, zal ik hem op sleeptouw meenemen naar onder andere de "ladiesmarket"(lees: shoppeeeen) en de lichtshow, die iedere avond gehouden wordt. (maar dat hoeft hij niet te weten)

Nou goed, dat was dan HK: de voorbereidingen, in juli: HK: de belevenis.

!!

  • 17 Mei 2012 - 17:23

    Linda:

    Onwijs vet vooruitzicht... Gaat nu wel opschieten he! Lekker genieten van de voorpret enne ik zal niets tegen je vader verklappen hoor over het shoppen en de lichtshow. Wel handig met shoppen om je tassen te dragen... Groetjes

  • 17 Mei 2012 - 17:30

    Sharon Lubbers:

    Hey Linda,
    ja, gaat echt heel snel nu! En inderdaad niets zeggen tegen ome Ronnie hihihi!
    groetjes!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sharon

Actief sinds 04 Aug. 2011
Verslag gelezen: 279
Totaal aantal bezoekers 35921

Voorgaande reizen:

13 Mei 2015 - 01 Mei 2016

Life in BP

01 Februari 2013 - 31 Juli 2013

Stage in Boedapest!

06 Juli 2012 - 16 Juli 2012

World Youth Leaders Forum 2012, Hong Kong

20 Augustus 2011 - 20 December 2011

Praag

Landen bezocht: